Ponuda dijelova

Prostor za objavljivanje vaših oglasa!

Moderator/ica: Henk

Ponuda dijelova

PostPostao/la Henk » ned ruj 03, 2006 7:28 pm

slika slika
plovak u spremnik 280kn i Zamjenski plastične kape na zadnja naba umjesto metalne 40 kn/kom, Ove kape može se poslužiti svaki put ponovo, umjesto stare metalne koji se cesto mora razbiti da ih skinimo!

slika slika
kočne pakne 205 kn za 2 kotaca i kočne cilindre 183 kn po kom.

slika slika


set za popravak glavni kočni cilindar 114kn (desno!)i set za popravak cilindar zadnja kotaca (LHM) 45 kn. (lijevo) Samo u slučaj da je cilindar unutra neostecen !!

slika slika

Mabor guma za 450 kn/kom, obnovljena felga 250 kuna Obnovljeni motore i sve djelove za to napr. set dihtunži, karike, klipove, ventile i.t.d.

slika slika

plastificirane djelove kompletan set 1050 kuna

slika slika

retrovisore original, 480 kn/kom, imitacija 240 kn, trokut unutar vrata za retrovisor 48 kn, retrovisor vijak 23 kn, manžeta na polu-osovina 80 kn , kablove, filtere 40 kn, bobina 342 kn

slika slika

kompletan auspuh osim od običnog materijal također sve i od prokrom !

slika slika

Nosać mjenjaca, 80 kuna, nerijetko je propao od starosti, te kriv za prenošenja vibracije motora na šasija! desna slika: set sa 2 pikse za prednje kotače 360 kuna. Većina vozaca"zaboravi" namaziti i tako uzroće propadanje!

slika Uljni ulaz s membrane. 500 kuna. To izgleda puna, ali je to vrlo važnog dio motora. Membrane unutra su od gume, te nakon već 10 godine postane malo tvrd i ne može više u potpunosti održavati vakum u karter! Posledica su da motor počne izbacivati ulje svugdje preko semerinži, i u zraćni filter možemo odmah viditi , ako je masno unutra, treba zamjeniti ovaj dio, također uzrok je, da su podmazivanja ležaje i klipove manje efikasno! Također ćete cuti razlika u prazno hod motora!
Zadnja izmjena: Henk; pet lis 31, 2008 9:13 pm; ukupno mijenjano 12 put/a.
Avatar
Henk
 
Postovi: 49
Pridružen/a: pon vel 13, 2006 2:14 pm
Lokacija: Medulin, Pušća

Ponudite Vi ovdje ako želite...

PostPostao/la Henk » čet sij 04, 2007 9:12 pm

Ovdje možete i Vi koristiti ovaj prostor kad želite nesto prodati ili kupiti ili zamjeniti. Ako sam neznate to raditi, javite se na Email hjolink@inet.hr najbolje sa slikom !
Avatar
Henk
 
Postovi: 49
Pridružen/a: pon vel 13, 2006 2:14 pm
Lokacija: Medulin, Pušća

PostPostao/la Admin » uto sij 09, 2007 9:23 pm

Da gumice su spanjolske - WRAKYSON

slika
Avatar
Admin
Site Admin
 
Postovi: 51
Pridružen/a: uto sij 24, 2006 1:48 pm

PostPostao/la dyane6 » uto sij 16, 2007 12:51 pm

Trebam dati jedno opozorenje, jer sam puno radio sa ovimi gumicami!
Gumice za glavni končični cilindar su loši jer se za neko vrijeme napihnu i poslje se više klip ne vrača kako treba, posve dođe do toga kada treba mjenjati obloge ili kada padne pedalka unutra i se klip jednostavno više ne vrača i to može biti smrtno opasno!
Ova čelična palica koja dođe u cilindar da drži klip je preduga i poslje posudica ne dođe lijepo na gumico i može ulje puštati!
Dogodilo se meni i jednome mom prijatelju kada je bio sa Spačekom u Africi i su se mu kočnice pregrile i pao je klip unutra i se nije vratio i malo je falilo da bi pao u veliku nevolju!

No sa vremenom odpravio sam tu napako i svaki cilindar dao sam pohonati(povečati premer za nekoliko centli).
Ako si ga samo pobrusio i spolirao nije bilo dovoljno!
Jedna mogučnost je isto da se daju izraditi gumice god servisera hidravlike i cilindra!

Gumice za čeljusti malo su bolje ali preporučiujem marke Budweg, skuplje su 2 puta, ali napravio sam okolo 50 čeljusti i kod Budwega se nijedna gumica nije oštejedila kada sam stavio klip natrag u cilindar.

To je moje mišljenje, prve sam kočnice obnovio prije pet godina sa budweg gumicama i nije nikakvog problema. Vozio sam Dyane natovoreno sa skupnom maso 1 tono, 40000km na godino i kočnice
nijedan put niso puštale.
Budweg mogu ja nabaviti u Slo koštajo okolo 100 kuna za jedno čeljust.
LP Miran
dyane6
 
Postovi: 4
Pridružen/a: pon sij 08, 2007 3:48 pm
Lokacija: maribor

Stigao novi kontigent dijelova..

PostPostao/la Henk » ned kol 05, 2007 3:10 pm

slika

set brtva 602cc motor sa semerinži 320 kuna

slika

nova za 2CV , 345 kuna po kom.

slika

origin. retrovisor 480 Kn,

slika

set nove cilindre s klipove za 250 Eura, (sa Visa klipove 350 Eura)

slika

za izmjenjivac toplina oprugica 35 kn, i kleme

slika

razne matica

slika

razne lajsne, npr. na pragove 82 kn, kleme za taj, 5 kom 48 kn, maska plastik s krom rub 295 kn, alu za chevron 295 kn, alu stari model 375kn, krom farova za H4 žarulja 470 kn, original šasija sa certifikat citroen 5100 kn, elektronska paljenja 970 kn , klapna za ventilacija plus guma plus alu lajsna 400 kn !

slika

polugica na šalthebel mjenjac 40 kuna

slika

drzace prozora produžena, 46 kuna

slika

kočne cijevi u zadnja osovina 220 kn po kom.

slika

popravni set za kočne zadnja kotac , 134 kn

slika

matica i vijake za radkape na felge. 7,5 kuna i 18 kuna

slika

natikaća prozora 2CV, lijevi i desni po kom. 40 kn

slika

amortizeri LIP prednja i zadnja po kom. 265 kn
amortizeri Monroe zadnja za DAK (rupa 14mm) 510 kn/komad

slika

Ključ 44 za matica u zadnja kotać, 225 kn
Zadnja izmjena: Henk; pet lis 31, 2008 9:20 pm; ukupno mijenjano 6 put/a.
Avatar
Henk
 
Postovi: 49
Pridružen/a: pon vel 13, 2006 2:14 pm
Lokacija: Medulin, Pušća

o David i Goliath...

PostPostao/la Henk » ned pro 16, 2007 11:11 am

Dragi Uros, cijenim vas trud da želite nešto dobro napraviti ! Rasmisli i malo o slijedece objasnjenja jedan inžinjer; on kaže da su inžinjere od Citroen nisu potrošili sedam godina uzalud u razvijanje nas dragočijenjeni "spaček"... nisu im namjere bili stednja kad su uzeli takav tanki lim za donja postroj... jako su dobre znali izračunati razne opterečenje i utječaj na "umor" materijale. Šasija je napravljena da može podnositi opterečenja savijanje u diagonalnom pravac, jer po neravnom cesta uvijek svaka kotac ima opterečenja neovisno o drugi. kombinaciju tanki lim i točkasti var dozvoli da šasija miljun puta se može malo saviti i vratit se u položaj, a da mu to NE steti. Ako napraviš sve isti ali od debljeg materijale, sigurno da je to "jače", ali pod isti opterecenja neće se više savijati, umjesto će se materijal "umoriti" i puno prije će se dogoditi da šasija (na nas poznate mjesto!) se slomi !! Ova terorija također valja za počincane šasija, između točkaste vare, cink ce povezati limove, tako postati više krut, i.....pucati puno ranije.! :idea: Jačine i zastite protiv hrđa su dva razne stvari. Jedino sto su u Citroen tada nisu znali ,kako se metalne djelove stiti od korozija, i u tome je razlog što preferiram sadašnjeg "originalnog" donja postroj od 700 Euro, potpuno je identičan starog modela,s potvrdom od Citroen !, samo sada je elektrostatski zastičen, i još ima otvore sa čepovi, da možemo zastiti unutrašnji dio s posebnim vosak . Kad su tada znali na taj način zastititi postroj, svi bi sada nakon 50 godina još uvijek imali krasne oldtimere !!!!
Avatar
Henk
 
Postovi: 49
Pridružen/a: pon vel 13, 2006 2:14 pm
Lokacija: Medulin, Pušća


Natrag na Oglasi

Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.

cron